Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Bierzemy udział w większości dużych planów ubezpieczeń zdrowotnych. Sprawdź u swojego ubezpieczyciela na początku leczenia, czy jest ono pokrywane z ubezpieczenia (i na jakim poziomie), aby upewnić się, że jesteśmy wymieniani jako dostawcy w twoim planie. To pacjent jest odpowiedzialny za sprawdzenie zakresu ubezpieczenia. Aby uniknąć nieprzyjemnych i drogich niespodzianek zachęcamy pacjentów do dokładnego sprawdzenia warunków usług finansowanych z ubezpieczenia. Ubezpieczyciele często odmawiają pokrycia kosztów, jeśli nie spełni się ich warunków. To pacjent jest odpowiedzialny za znajomość warunków oraz za poinformowanie naszego biura o wszystkich specjalnych warunkach. Na każde spotkanie należy przynieść kartę ubezpieczenia. Jeśli zmienisz ubezpieczyciela lub adres, numer telefonu itd., skontaktuj się z naszym biurem najszybciej jak to możliwe, abyśmy mogli wprowadzić zmiany w twoich aktach.

Bardzo często trafiają do nas dzieci, które mają za sobą nieskuteczne wizyty w innych gabinetach i wiele traumatycznych doświadczeń. Maluch przestraszony, zapłakany, mający za sobą wizyty „przemocowe” rzadko współpracuje. W takim przypadku sedacja jest trudna do przeprowadzenia lub wręcz niemożliwa.

Jeżeli do gabinetu wchodzi dziecko zapłakane, niespokojne, a towarzyszy mu zdenerwowany, pokrzykujący, a nierzadko szarpiący malucha opiekun – zabieg sedacji nie dojdzie do skutku! Często rodzice są zdziwieni, że to od ich postawy i pracy z dzieckiem od najwcześniejszych miesięcy zależy sukces wizyty stomatologicznej. Lekarz dentysta ( stomatolog dziecięcy, pedodonta ) nie ma szans w ciągu krótkiej wizyty odwrócić lata zaniedbań i narastających lęków.